Home / Lid worden?
NIEUWE LEDEN

Mensen die zijn geïnteresseerd in ons koor kunnen vrijblijvend enige keren mee repeteren.

Als U deel wilt nemen aan ons koor,zal de dirigent een stemtest afnemen om te bepalen of U (aspirant)lid kunt worden en in welke stemgroep U wordt ingedeeld.
Van aspirant-koorleden wordt vooral de stempotentie beoordeeld. Het gaat er niet zozeer om dat U nu al goed zingt,maar dat U het in zich heeft om voldoende in kwaliteit te groeien.

Er worden op zich geen hoge eisen gesteld aan de kennis voor wat betreft het beheersen van het notenschrift. Wel wordt verwacht dat na enige tijd genoeg kennis is opgedaan om thuis te kunnen oefenen.

Momenteel zijn we op zoek naar 1e  tenoren en bassen.
Kom een keer een aantal repetities bezoeken en vrijblijvend meezingen om de sfeer en het zingen bij ons te beleven.

Twijfel je wel eens over deelname aan een mannenkoor? Dan is nu het moment om van het zingen in een mannenkoor een voornemen te maken. Welkom!'