Projectkoor

Laat horen wat je kunt bij het Borns Kleinkoor

Kun je zingen? Zing dan 10 weken met ons mee!

Het Borns Kleinkoor start binnenkort met een zangproject. In 10 weken werken we toe naar de uitvoering van 'Die sieben Worte Jesu am Kreuz' van César Franck.

Dat concert is op Witte Donderdag 28 maart 2024.

Wil je wel eens zingen in een mannenkoor? Doe dan met ons mee! We zijn op zoek naar mannen met enige zangervaring die het leuk vinden om mee te doen met dit concert. Of je daarna wilt blijven of niet, dat beslis je zelf.

Als je meedoet, dan repeteer je 10 maandagavonden met ons mee. Tijdens deze repetities oefenen we het grootste deel van de tijd op 'Die sieben Worte'.

We repeteren elke maandagavond o.l.v. Bram van der Beek van 20.00 uur tot 22.00 uur in basisschool "De Optimist" in de wijk Stroom-Es in Borne.

De uitvoering is op Witte Donderdag 28 maart in de kapel van de Zwanenhof in Zenderen.

N het concert kun je stoppen met het koor, maar als je graag met ons zingt dan kun je ook gewoon lid worden.

Wat bieden we?

- een mannengroep waarmee het heerlijk zingen is,

- een kwaliteitskoor met een flinke ambitie,

- repetities o.l.v. een professionele dirigent,

- een computerprogramma om thuis je eigen partij te oefenen

- een vast maatje dat je wegwijs maakt

- de partituur van 'Die sieben Worte',

- een link op de computer om het volledige werk van César Franck te beluisteren.

Meer informatie over ons koor vind je op www.bornskleinkoor.nl

Dat alles onder het motto:Zingen voor ons plezier met een zo hoog mogelijke muzikale kwaliteit!

Meedoen

Lijkt je dit leuk en zie je het als een uitdaging, dan ben je van harte welkom!

De repetities voor dit project starten op maandag 29 januari as.

Heb je belangstelling en/of wil je meer weten om te zien of dit project iets voor jou is, neem dan contact op met:

• Je kunt je ook aanmelden op onze website via secretaris@bornskleinkoor.nl of bij een koorlid dat jij kent. Wij nemen dan nader contact met jou op.

We zien uit naar je komst!